fredag 15 april 2016

Säsongsstart

Sådär ja, då är första träningen för året avklarad.

Pappa och jag tänkte försöka komma lite tidigare till träningen eftersom det var första gången och så. Men då mina handskar var trasiga åkte vi förbi 24MX och skulle köpa nya. Där var det superkö men som tur var kom Leo och hans pappa förbi så dom köpte handskar till mig så betalade pappa sen. Så vi kunde äta middag innan.


Kristian, Alva och jag. Inez fick inte plats i bilden.
På träningen var det jättemånga där. Superkul att träffa alla kompisar som inte har varit med på vinterträningen. Vi har fått en ny tränare som heter Kim och som egentligen tävlar för Märsta BMX men snäll som han är så hjälper han oss med träningen.

Pappa, Ola och Mattias hjälpte till med träningen oxå.


Sen så var vi på banan igår med Kristian, Inez och Alva och övade starter. Jag ville testa en start även fast grinden var uppe och ramlade över den. Det kändes jättetokigt och alla började skratta jättemycket. Jag med. Det var jätteroligt att köra lite där. Ni som läser min blogg kan hänga med någon gång om ni vill. Hoppas att ni tycker att min blogg är rolig och mycket intressant om bmx.

Skriv ert förnamn och efternamn i kommentarerna och gilla tack.

Från Atle och Johan!

instagram. Atle/ atlemannen_bmx67.
instagram. Johan/ spindelbenen.
snapchat. Atle/ atlemannen_bmx.
snapchat. Johan/ spindelbenen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar