söndag 12 juni 2016

Long time no see

Oj.... Nu var det jättelänge sedan som jag skrev något här.

Vad har hänt sen sist? Jag har tävlat jättemycket, jag har fått en ny cykel, en Chase Elements som är superbra. Den är lättare att wheela med, lättare att hoppa med och känns mycket snabbare än min gamla.

Sen tävlade jag i MTB igår i Lida Loop. Det var jättekul. Och idag så var vi på banan med mammas och pappas kompisar Hanna och Magnus. Hanna testade BMX för första gången och tyckte det var superkul. 

Och det var idag för 3e gången jag hoppade första på fjärde rakan whooho!. Det var jätteroligt att coacha Hanna. Jag visade hur man wheelade och hoppade. Mamma testade två gånger och jag blev jättestolt över hon. Sen åkte vi hem och åt pizza och sushi, mamma åt sushi och jag och pappa åt pizza.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar