fredag 27 mars 2009

Vad sa ni nu då...

Jag pratade lite med pappa (honom kan jag linda runt mitt lillfinger när som helst) idag under några sekunder och sen gick vi ner i källaren och hämtade upp min cykel.

Pappa pumpade däcken till ungefär 2 bar för att få det ultimata greppet på parketten och sen var det bara på med Pumadojorna och hjälmen.Jag körde en 20 rundor mellan mammas och pappas rum och vardagsrummet, en bra start på mitt nya, mer aktiva liv. Ögon/öroninflammationen har jag fortfarande och jag gillar inte medicinen, blä...

På den sista rundan stannade jag vid pappa och bara skrek: -JÄTTETUFF!! Ett bra och mycket relevant uttalande för vem kan inte tycka att jag är tuff i min tuffa utstyrsel men ankhjälm och allt.

Här kommer en bonusvideo med:

Atle hojar from Johan Andersson on Vimeo.

2 kommentarer: