söndag 14 mars 2010

Vinterlekar

Tjena alla kompisar!
Nu när våren snart är här är det dags att summera denna vinter och höjdpunkten var verkligen när jag fick min svarta Batman Snowracer som jag åker så snabbt med. Lite extra kul att jag träffade mina kompisar Liam och Frank när jag var ute och körde med den. Alltid kul att lattja med kompisar liksom.

Snart ska jag få en ny cykel, en med trampor som jag kan fräsa omkring på i sommar. Jag bortskämd? Icke sa nicke!!

Kan jag ha mammas ögon??

Lyxlunch för världens bästa Atle.

Visst är jag tuff med mina Blixten solglasögon?

Jag och min kompis Liam.

Nu ska här åkas, tjoho!!

Var är jag någonstans egentligen?

Se upp i backen!!

Kom igen nu grabbar!!

Liam, Frank och så jag såklart!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Jag fingrar på min nya klocka från typ 1940. Den var en gång pappas mormors men nu är den min min min.....

1 kommentar:

  1. Wow, vilken cool snowracer du har... :)Den ser ut att gå ruskigt snabbt! Måste få komma och få se dig susa i backarna snart!
    Stora kramar Rickard & Erika

    SvaraRadera