fredag 29 oktober 2010

Kreta

Tjenixen.

Mamma, pappa och jag var på Kreta i slutet av September och hade det hur bra som helst.
Vi badade, lattjade och kollade på en massa shower på kvällarna. Jag hängde naturligtvis en del på Miniland där Lollo & Bernie bor.

Varje morgon fick jag mackor med chokladkräm på, smarremums fillibabba och sen var det lite pool, vila, lunch, lattja, bada i havet och bara mysa som gällde. Mest samma saker varje dag vilket var kul i ungefär en vecka men på slutet började jag bli sugen på att komma hem och träffa mormor och farfar och alla andra kompisar och äta lite potatismos så efter en vecka var det dags att åka hem igen. Nästa sommar vill jag åka till Gotland igen.

Alla ni som är mina kompisar på fejsan kan kolla på lite fler bilder på mig där i mitt Kreta album.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar