söndag 14 november 2010

Kalas i dagarna två

Jag har fyllt fyra år! Värsta stora grabben som kan klä på mig själv på morgnarna och är hemma själv när pappa går ner till servicebutiken för att köpa kakor till mig.

Mig firade vi naturligtvis i dagarna två, jag borde ju ha fått ett firande i dagarna tre men har man snåla föräldrar så har man.

På fredagen väckte mamma och pappa mig med en bulle och O'boy, snacka om lyxfrukost! Och visst såg jag ett paket där med och stort var det. Jag fick en Woodydocka, exakt en sån som jag önskade mig!! Så snåla var dom kanske inte när allt kommer omkring.
 
 
 

Sen firade vi mig på förskolan med glass och jag fick ett eget smycke som fröknarna hade gjort till mig. Dom är så snälla och jag älskar dom allihopa, jag går på världens bästa förskola.

På kvällen kom hela familjen på besök (nästan i alla fall, min favvo mormoster och tubbe kunde inte komma) och jag fick paket från allihopa, snacka om att jag har världens bästa familj!!

Mormor, Farfar, Frasse, Angelica, Theodor, Engla, Rickard, Erika, Havanna, Roger, Agneta, Rickard, Kerstin, Emelie, Jeppe, Jessica, Andreas, Angelica, Tessan och Linda var där och alla hade paket till mig!
 

På lördagen var det dags för kalas med mina kompisar och nu blev det ännu roligare för nu lattjade vi som bara den utan några föräldrar, jag hade naturligtvis bjudit in till FF kalas!

Edvard, Malkolm, Thea, Julian, Simon, Axel O, Axel B, Astrid, Linnea och Liam kom och vi hade så roligt. Självklart åt vi glass, kakor, bullar och hade den obligatoriska fiskdammen.
Sen när allas sockertoppar hade lagt sig avslutade vi kalaset med lite film, jag valde min nyaste film som heter Draktränaren och som handlar om Hicke och hans drakkompis Tandlöse. den måste ni se, jag har sett den 60 gånger nu och den är lika bra varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar