söndag 19 februari 2012

Dags att återuppliva den här nu!!

Jag har ju inte skrivit här sen i augusti 2011, när jag bara var fyra år gammal.

Nu har jag ju blivit fem och är jättestor.

Vad har hänt sen sist då?? Jag började lira fotboll i Hammarby med mina kompisar Frank och Axel men det var inte riktigt min grej så nu kör Frank och jag lite kickboxning istället med vår kompis Liam och det är ju helskojsigt.



Julen firade vi hemma hos Frasse och Angelica. Farfar och Rickard var där med och det var jättekul! Jag fick naturligtvis jättemånga julklappar från tomten.

Vi har varit inne i stan och åkt skridskor några gånger och det var jättekul.

Sen har det såklart hänt jättemånga andra saker med men dom kommer jag inte ihåg. Ska försöka att uppdatera lite här med alla spännande saker jag gör om dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar