onsdag 21 oktober 2015

Säsongsavslutning 2015

Jahaja, det var det det... Nu är officiellt 2015 års BMX säsong över. Tomheten som infinner sig nu går inte av för hackor.
Några av mina kompisar!
Men själva kvällen var ju toppen!! Vi var säkert 100 barn där som alla körde tillsammans. Idag var det fokus på att ha kul, äta korv, dricka mer och köra timetrial! Jag körde på 43.01 sek, en tid som jag inte är nöjd med men jag tänker såhär; bättre att göra en värdelös tid nu så jag kan slå den med hästlängder nästa gång jag ska timetriala! Johan Fransson var såklart snabbast av alla!

Kristian höll låda uppe på kullen och hejade på alla som körde och Marcus grillade korvar så det stod härliga till. Alla andra föräldrar hejade på eller hjälpte till med att kolla tider etc. Det gick bra för alla men Anna Claire ramlade och gjorde sig lite illa. Men det gick nog bra med henne. Jag såg i alla fall att hon åt en korv lite senare.

Nu är en toppensäsong över. Jag känner att jag har fått jättemånga nya vänner och att jag har utvecklats jättemycket så jag är supernöjd.

Nu är det väl vila ett par veckor och sen börjar inomhussäsongen med träning. Mamma ska eventuellt hjälpa till med att göra lite pass och sånt, det ska bli jätteskoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar