lördag 26 december 2015

Super Maris och så jag då

I somras så åkte pappa och jag tillsammans med Kristian, Inez och Alva och kollade på BMX SuperCross i Ängelholm. Där träffade vi oxå familjen Torhult.
Alva, Inez, Maris och så jag då.....
Vi bodde på ett vandrarhem i någon liten by och så åkte vi bil till BMX banan. Det var jättemånga kändisar där. Vi träffade Caroline Buchanan, Alise Post, Felicia Stancil, Barry Nobles, Niek Kimmann, Bodi Turner, Stephany Hernandez, Liam Phillips och så min största idol såklart, Maris Strombergs. 

Det var jättepirrigt att träffa honom. Jag fick hans autograf och vi tog bild och han höll sin hand runt min axel på bilden.

Sen lärde jag mig att wheela där oxå. Och de som läser min blog, här är numren på alla cyklister jag skrev; cb68, ap11, fs23, bt95, nk1, bt747, sh469, lp65 och sist men inte minst......ms81. 

Och jag Atle och Svante körde på mini bmx banan där bakom den stora bmx banan, men jag körde mest på mini banan. En dag när jag körde på banan körde jag i 7 timmar på banan och det var jätte roligt att köra på mini banan. 
Men det var en dum kille på banan som la plankor och pinnar och vi var minst 5 stycken killar och en av dem var jag och vi tyckte att det var jobbigt men efter 1 - 2 timmar gick han och då körde vi järnet. Och sen gick jag till läktaren och kollade när alla körde och Maris Strombergs. Han var bäst men i finalen åkte han ut och jag blev jätte ledsen. SLUT


skrivet av 
Atle Rickard Viking Andersson💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar