fredag 30 oktober 2009

Bowling med mamma och pappa

Efter en hård veckas förskoleutbildning blandat med de obligatoriska slagsmålen med Axel hade mamma och pappa hittat på en överraskning till mig idag, vi skulle bowla!!!

Mamma visar hur man gör
Som vanligt var jag jätteduktig och fick iväg kloten även fast pappa fick lov att säga till mig på skarpen när jag försökte sparka iväg klotet för den elfte gången. Efter det så gick det bättre.

Ojojojoj, nu gjorde jag det igen.
Tror nog att det hade gått bättre om pappa INTE hade satt på mig ett par skor i typ storlek 45, men efter tre byten så blev det bättre. Det bästa var ju att jag själv kunde gå och prova och hämta skor lite som jag ville. Mamma och pappa tyckte att det var jättebra oxå.

Hänger lite medan jag väntar på mamma

Det var väl fasligt vad golven var hala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar