lördag 7 november 2009

3 ÅR!!!

Jag har fyllt år. Tre år. Jag är stor nu.
I torsdags firades födelsedagen lite soft tillsammans med mamma och pappa.
Det började med att jag fick en krona på förskolan och sen sjöng de för mig på samlingen.

I´m the king
Fika, som är det bästa jag vet, tillsammans mamma efter hon hämtat mig på förskolan.
Hemma fixade mamma mat till mig och sen väntade vi på pappa som var på nån resa med jobbet.
När han kom hem sjöng de för mig. Jag fick glass och två paket.
En brandstation i lego och massa balla klossar som man kan bygga torn av. Jättehögt.

Se så perfekt jag bygger.....
Jag fick vara upp sent också, fastän det var förskola dagen efter.

Idag har jag haft mitt kalas, massa kompisar var här med sina föräldrar.
Och vad paket jag fick. Jag var lite blyg när de första kom men sen gick det på rutin.
När en kompis kom, gick jag fram och hämtade paketet, är det inte så man ska göra?

Vi fick glass med maränger, strössel och chokladsås. Kakor och muffins fanns också men de var mest de vuxna som åt av det.
Tack alla kompisar för fina presenter och va roligt att ni kunde komma på mitt kalas!

TheaMaxAlvaAlgot, Theas lillebrorHuvudpersonen!Engla, min bonuskusin!Theodor sprang så fort att jag inte fick med honom på bild. Samma sak med Erik och David.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar