söndag 14 juni 2009


Ojdå, hela 14 dagar sen mitt senaste inlägg, jag börjar bli slö, inte bra!

Sen den härliga dagen på Djurgården har det hänt lite saker. Pappa har cyklat Siljan Runt och fyllt år, mamma köpte en jättefin present. Jag hjälpte mamma och pappa att köpa en ny DVD spelare så vi kan titta på Tingeling, Askungen och alla andra braiga filmer som jag har.

Tyvärr så är vädret inte så bra så jag leker mest inne nu, varken jag, mamma eller pappa gillar att bli blöta, iaf inte när det är 12 grader ute.

I förrgår var jag hemma hos Theodor och Engla och lekte jättemycket med Theodor. Vi har jätteroligt tillsammans. Engla sover mest så hon är inte så rolig, mest söt. Fast hon spyr jättemycket, bläää... Theodor och jag körde bilar och lekte/slogs om andra leksaker fast vi är bästisar ändå. Frasse lovade att jag skulle få åka med han i hans jättestooora lastbil. Jag kan knappt vänta.

Och igår var dom här istället och jag lekte jättemycket med Theodor och såg när han tog några steg. Han börjar ju bli jättestor nu. Engla sov mest, zzzzzzzzzz. Jag klappade på henne jätteförsiktigt och ville bära henne men det fick jag inte, hrmpf!!

Eftersom mamma och pappa har lagt över alla bilder på disken så bjussar jag på en gammal bild med farmor och lilla jag som inte var så gammal när den här bilden togs.

1 kommentar:

  1. Ja ha, och oss kommer ni ALDRIG och hälsar på... :P
    Bussigt!

    SvaraRadera